piątek, 8 października 2010

Jesień 2010

Uwielbiam jesień. Nie tylko dlatego, że - tak jak teraz- jest piękna, złocista, a na dodatek, zawsze mam wtedy dobry humor (nawet pomimo migren jesienno-zimowych). To jeden z powodów, drugi - moda. Przedstawię dzisiaj moją ubraniową wish-listę jesienną i trendy jesień-zima 2010.


Wish-lista, a zarazem must-have, brakuje mi trochę podstaw, bo to i owo się zniszczyło, a tamtego nie było wcale. (wcześniej się coś popsuło i muszę dodać po raz drugi)
must have

must have przez saya-a z wykorzystaniem long sleeve tops
1. Taliowane koszule - obecnie chodzą mi po głowie dwie; khaki i niebieska w delikatne paseczki.
2. Marynarka typu boyfriend - beżowa i granatowa
3. Skórzana, czarna ramoneska.
4. Pasiak biało-granatowy.
5. Sweterki oversize - piaskowy, szary.
6. Dwa kominowe szale - brązowy i beżowy
7. Tuniki; pudrowy róż, szmaragd, beż.
8. Pudrowa narzutka.
9. Biżuteria (3 pary kolczyków, trochę bransoletek)

10. Duża, pojemna i śliczna torba ;) 



Trendy jesień-zima 2010



1. Camelowe(piaskowe) i karmelowe płaszcze, buty, torebki. W piaskowy płaszcz i karmelową torbę na pewno się zaopatrzę. ;)
2. Welurowe buty, sukienki.
3. Buty w stylu militarnym. Znalazłam idealne, czarne, na jesień na pewnej stronie internetowej, ale to może na drugi rok... ;)
4. Czapki i kurtki pilotki.
5. Torebki listonoszki; karmelowe, beżowe, ale również w intensywnych, żywych barwach jak zieleń, czerwień.


Co myślicie o teraźniejszych trendach? Jesteście minimalistkami czy podążacie za modą i wymieniacie sezonowo swoje szafy? Szczerze mówiąc, ja jestem minimalistką, lubiącą prostotę w modzie i dodatki, aczkolwiek co sezon jest kilka rzeczy, które dobrze komponowałyby się w mojej garderobie, bardziej ekstrawaganckie ;) np. czapka pilotka, czy komin w panterkę.

PS Serdecznie dziękuję Hexxanie (
http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.com/) za wyróżnienie sunshine award, postaram się w wolnym czasie ,,odpowiedzieć'' ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się skórzana, czarna kurtka... i buty z numerkiem 3 z drugiej listy :)
    Mnie zwykle mało co się podoba z modnych rzeczy, więc wybieram te klasyczne ubrania raczej, chyba, że coś się trafi, co podbije moje serce akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z pierwszego zestawu strasznie podoba mi sie torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inoue - dokładnie, np. te buty, jako hit w tym sezonie, podbiły moje serce, natomiast pierwszy zestaw to są klasyczne modele, które na pewno będą w mojej szafie użytkowane przez kilka lat ;)

    Emilka - mnie również :) ten model to miu miu, ale na e-torebce są podobne (nie podróbki).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piaskowe płaszcze to jest to. :) Torebki mi się podobają. :))

    Zapraszam Cię do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń