środa, 15 września 2010

Powitanie

Cześć dziewczyny!
Długo się zastanawiałam, czy założyć ten blog, czy kanał na youtubie. Jednak, jak widzicie, blog wygrał, a przegrała moja nieśmiałość. Jednak, nie będzie to strona typowo urodowa. Będzie tutaj mnóstwo mnie, moich zainteresowań i trochę prywaty. Dużo uczuć, dużo kosmetyków, podróży, gotowania, makijażu, mody, paplaniny i czegoś, co jest ważniejsze, dla mnie,  od wszystkich razem wziętych, wyżej wymienionych pasji (tak, tak, paplanina to też moje hobby ;)) – czyli jazdy konnej, aczkolwiek, myślę, że tutaj będzie jej najmniej, bo rozumiem, że mało osób jeździ konno. Jeśli interesuje Was taka tematyka, to serdecznie zapraszam do bliższej znajomości z moim blogiem, a zarazem ze mną samą. Jeszcze taka mała adnotacja – zdjęcia będą jakie będą, gdyż na co dzień nie mam możliwości korzystania z dobrego sprzętu, jednak, postaram się od czasu do czasu, wrzucić coś lepszej jakości.
Serdecznie pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz